علیزاده گفت: در حال حاضر ما تنها دو دستگاه آسفالت ریزی با دهانه ۱۱ متری در استان داریم در حالی که عرض آزادراه های ما ۳۳ متر است و این یعنی حداقل سه درز طولی هنگام آسفالت ریزی وجود خواهد داشت که خود این موضوع در کیفیت آسفالت مهم است و از سوی دیگر افزایش سرسام آور قیمت ها در کشور و موضوع ارائه اوراق قرضه به پیمانکاران نیز در کیفیت پروژه های اثر می گزارند.وی ورود مباحث سیاسی به حوزه اجرایی را از دیگر آفت هایی برشمرد که در اجرا و کیفیت پروژه های آسفالت ریزی تاثیر منفی می گذارد و خاطر نشان کرد: وقتی با فشار فلان مدیر و نماینده پروژه ای بدون لحاظ کردن نکات فنی و طی نشدن فرآیندهای مربوطه اجرا می شود، نتیجه این اعمال فشار غیرفنی و تخصصی در کیفیت پروژه هایی چون آسفالت جاده و بزرگراه های بین شهری و روستایی نمایان می شود.
دیدگاهتان را بنویسید