×

سودای مالکیت دوباره بر تراکتور با رسانه های وابسته !
پشت پرده جریان رسانه ای مخالف زنوزی چیست؟

  • کد نوشته: 3590
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • 0
  • رمزگشایی از پشت پرده بخش غالب جریان های رسانه ای، هواداری، مجازی تولیدات رسانه ای موجود در فضای مجازی، به عینه می توان به این نتیجه رسید که جریانی خاص به دنبال تخریب زنوزی است.

    پشت پرده جریان رسانه ای مخالف زنوزی چیست؟
  • به گزارش پایگاه خبری ملت آزاد به نقل از تبریز جوان از کنش معدود رسانه ها و روزنامه نگارانی که بدون صف بندی های سهم خواهانه و شخصی، پیرامون حواشی مدیریتی و مالکیتی تراکتور در هفته های اخیر اقدام به انتشار تحلیل های ژورنالیستی می کنند بگذریم، رمزگشایی از پشت پرده بخش غالب جریان های رسانه ای، هواداری، مجازی تولیدات رسانه ای موجود در فضای مجازی، به عینه می توان به این نتیجه رسید که جریانی خاص به دنبال تخریب زنوزی در راس تراکتور و بازگرداندن مدیریت و مالکیت آن به دوران پیش از زنوزی است! این جریان که در همه این سال ها، بخش قابل توجهی از فضای مجازی، پیج های هواداری، فضای فوتبالی، سکوداران و حتی، رسانه های وابسته به خود را هدایت و راهبری کرده، در شرایط کنونی که زنوزی و مجمع سهامداران تراکتور پای انصراف قطعی خود از تیمداری در فصل آینده لیگ برتر ایستاده اند؛ با بسیج و تقویت فضای رسانه ای و مجازی متعدد و متکثر خود در میدان فعلی، به دنبال تکمیل و تحقق پازل از پیش تعیین شده خویش است؛ موضوعی که کدها و پالس های سربسته این تحرکات رسانه ای و حتی هواداری منفعت طلبانه نیز در اظهارات و مصاحبه های اخیر مدیرعامل باشگاه تراکتور مورد اشاره قر ار گرفته است. این تحرکات درحالی ادامه دارد که همین جریان سیاسی، رسانه ای و هواداری، پیش تر و در دوران پیش از زنوزی، عناصر رسانه ای و خبری خود را در نزدیک ترین لایه های مدیریتی باشگاه نفوذ داده و هم با حمایت و هدایت عوامل خود در روی سکوها، یکه تاز هدایت و مدیریت فضای هواداری بود؛ موضوعی که البته در ۶ سال گذشته نیز، نفوذی تدریجی و چراغ خاموش در لایه های هواداری تراکتور داشته است. البته بخش قابل توجهی از این قبیل تحرکات و جریان سازی های موازی مخرب علیه باشگاه تراکتور در عصر مالکیت زنوزی بر این مجموعه، ناشی از ضعف و ناتوانی تیم رسانه ای، فرهنگی، کانون هواداری بوده است، موضوعی که عملا، میدان اطلاع رسانی، شایعه پراکنی، تخریب، شیطنت و حاشیه سازی علیه باشگاه و مدیریت و مالک آن را، در اختیار رسانه ها و خبرنگاران وابسته به جریانی خاص که امروز، به میل به بازگشت دوباره به قدرت مدیریتی و مالکیتی تراکتور نیستند تقدیم کرده و متاسفانه بخش قابل توجهی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبریز و آذربایجان را نیز با خود همراه ساخته است. روزنامه مسرور، به زودی و در گزارش های بعدی، به رمزگشایی دقیق و مصداقی از فعالیت و تحرکات این بخش رسانه ای و راهبران و بازیگران این شبکه خواهد پرداخت تا بیش از گذشته، خطی بودن یا دلسوزانه بودن این دسته از کنش ها برای هواداران واقعی فوتبال تبریز و آذربایجان مشخص شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *