×

ضرورت ایزوله مسیر بی آر تی تبریز حتی با راهبند دستی

  • کد نوشته: 10578
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۴
  • 0
  • به‌گزارش خبرگزاری مظفریه آنلاین از تبریز، مسائل شهری پیرامون مشکلات شهرداری منطقه 8، ایمنی مسیر بی‌آرتی و روند اجرای پروژه‌های شهری در سی و هشتمین جلسه کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، مورد بررسی قرار گرفت.روح‌الله رشیدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، در این جلسه با اشاره […]

    ضرورت ایزوله مسیر بی آر تی تبریز حتی با راهبند دستی
  • به‌گزارش خبرگزاری مظفریه آنلاین از تبریز، مسائل شهری پیرامون مشکلات شهرداری منطقه 8، ایمنی مسیر بی‌آرتی و روند اجرای پروژه‌های شهری در سی و هشتمین جلسه کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، مورد بررسی قرار گرفت.روح‌الله رشیدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، در این جلسه با اشاره به دغدغه رانندگان خط ویژه بی‌آرتی، گفت: رانندگان این مسیر بارها از برخوردهای خطرناک با موتورسواران گلایه کرده‌اند. برای کاهش حوادث، پیشنهاد می‌شود حداقل با نصب راهبندهای دستی، مسیر ویژه اتوبوس‌ها از تردد موتورسواران ایزوله شود.وی بیان کرد: این راهکار در تهران تجربه موفقی داشته و می‌توان آن را به صورت آزمایشی در تبریز نیز اجرایی کرد.عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر لزوم مدیریت مؤثر پروژه‌های عمرانی، گفت: آغاز پروژه‌ها مهم است، اما مهم‌تر از آن، اعلام زمان‌بندی دقیق برای اتمام آن‌ها و پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی در طول اجرای پروژه‌ها است.محله سنجران در وضعیتی نگران‌کنندهرشیدی با انتقاد از وضعیت نابسامان منطقه سنجران در محدوده منطقه 8 عنوان کرد: شورا در برابر وضعیت سنجران احساس شرمندگی می‌کند.وی، گفت: نگاه صرفاً تراکم‌محور شهرداری منطقه 8 باید اصلاح شود و با شنیدن صدای ذی‌نفعان منطقه، رویکرد بهتری در دستور کار قرار گیرد.عضو شورای اسلامی شهر تبریز تأکید کرد: سنجران باید به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری تبدیل شود.کمبود پارکینگ و ضرورت تقویت هویت تاریخیداوود امیرحقیان، عضو کمیسیون عمران،  حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به موضوع کمبود پارکینگ در منطقه 8، گفت: شهرداری باید نسبت به مسئله ترافیک شهری توجه جدی داشته باشد.وی تأکید کرد: در روند به‌روزرسانی تابلوهای بافت تاریخی، باید دیدگاه‌های اعضای شورا به مشاوران منتقل شود تا تصمیمات به‌درستی اتخاذ شوند.توجه همزمان به زیباسازی و مقاوم‌سازیاحد صادقی، دبیر کمیسیون عمران،  حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، بر ضرورت تلفیق اقدامات زیباسازی و استحکام‌بخشی ساختمان‌ها تأکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی جامع در این زمینه شد.گزارش‌های شهرداری و شرکت اتوبوسرانیحسین منیری‌فر، شهردار منطقه 8 گزارشی از برنامه‌ها و بودجه مصوب سال 1404 ارائه کرد. این گزارش شامل پروژه‌هایی نظیر آسفالت‌ریزی، کف‌سازی، مناسب‌سازی معابر، ایمن‌سازی مسیر بی‌آرتی و زمان‌بندی دقیق اجرای آن‌ها بود. همچنین جزئیاتی از قراردادهای جاری، مطالبات پیمانکاران و برنامه‌های ترافیکی منطقه تشریح شد.مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز نیز گزارشی از آخرین وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی ارائه دادند که شامل روند ساماندهی ایستگاه‌ها، وضعیت فعلی خطوط بی‌آرتی، قراردادهای خرید اتوبوس‌های جدید و نحوه بهره‌برداری از ناوگان موجود بود.انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *