×

جاده‌های آذربایجان‌شرقی فرسوده است

  • کد نوشته: 4398
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳
  • 0
  • استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مهم استان فعال کردن پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: جاده‌های استان فرسوده است و این موضوع برای آذربایجان که روزی در مسیر جاده ابریشم بوده قابل قبول نیست، بنابراین باید همت کنیم تا پروژ‌ه‌ها را فعال کنیم.
    جاده‌های آذربایجان‌شرقی فرسوده است
  • بازدیدها: 9

    بهرام سرمست استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر (دوشنبه) در بازدید از پروژه آزادراه تبریز- مرند- بازرگان حدفاصل تبریز تا صوفیان، در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.وی گفت: این پروژه جزء پروژه‌هایی است که کشور ما را به اروپا و حوزه اوراسیا متصل کرده و یکی از طرح‌های مهم استان به شمار می‌رود.سرمست افزود: در بازدید از پروژه تاکید کردیم که عملیات اجرایی از پل دیزل‌آباد تا دانشگاه آزاد صوفیان تا آذرماه باید به بهره‌برداری برسد و قطعه بعدی نیز در دستور کار قرار گرفته و تاسیسات جانبی و ایمنی نیز به موازات پروژه اجرا خواهد شد.
    وی ادامه داد: این پروژه ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ولی لازمه افتتاح آن تکمیل و بهره‌برداری از تاسیسات جانبی و ایمنی تا قبل از فرا رسیدن فصل سرماست.استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: بالغ بر ۲ هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان به صورت مشارکتی از طرف دولت و پیمانکار طرح به پروژه اختصاص داده شده است.وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های مهم استان فعال کردن پروژه‌های نیمه‌تمام است، تصریح کرد: جاده‌های استان فرسوده است و این موضوع برای آذربایجان که روزی در مسیر جاده ابریشم بوده قابل قبول نیست، بنابراین باید همت کنیم تا پروژه‌ها را فعال کنیم.سرمست یادآور شد: با تعاملی که در استان وجود دارد، موانع اجرای پروژه ها برطرف خواهد شد.استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مدیر قوی، مدیری است که موضوعات مجموعه خودش را درون سازمانی و بین بخشی حل کند.
    سرمست به دیدارش با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و متذکر شد: کریدورهای آزادراهی از اولویت های استان است و در دیداری که با دکتر عارف داشتم در این خصص مذاکرات لازم انجام شد.گزارش فارس حاکی است، آزادراه تبریز- مرند- بازرگان یکی از پروژه‌های مهم راه‌سازی در کشور است که اهداف اصلی آن، اتصال مرکز کشور به اروپا از طریق کریدور بین المللی شرق به غرب و تکمیل شبکه آزادراهی کشور، ارتقا سطح ایمنی و سلامت عبور و مرور، کاهش تلفات و کاهش زمان سفر و افزایش سرعت انتقال کالا و مسافر، کاهش مصرف سوخت به میزان ۳۰ میلیون لیتر در سال اول بهره برداری، کاهش آلاینده های زیست‌محیطی، رشد و توسعه بخش‌های اقتصادی گردشگری فرهنگی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم است
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *